Highlighters

Revlon skinlights face illuminator

I own 2 of them Peach light and Natural light with SPF 15:

I don’t know the price because I got them from my friends. I use them both all the time, not only in summer or with evening make up.

I usually use them over the bronzer to light it up a little bit and sometimes only on my cheeks.

It contains complex of minerals and also vitamin A and C (I copied that from label).

Ingredients: talc, polymethylmethacrylate, polymethylsilsequioxane, dimethicone, calcium silicate, silica, ethylene/methacrylate copolymer, isopropyl titanium triisostearate, polyglyceryl-3 diisostearate, trimethylsilioxysilicate, PEG-4 diheptanoate, perfluorononyl octydodecyl glycol meadowfoamate, acrylates copolymer, lecithin, methicone, cyclomethicone, zinc stearate, octyl hydroxystearate, saccharomyces zinc ferment extract, saccharomyces copper ferment extract, saccharomyces manganese ferment extract, saccharomyces copper ferment extract, saccharomyces iron ferment extract, saccharomyces silicon ferment extract, saccharomyces potassium ferment extract, selenium ferment extract, ginkgo biloba extract, panax ginseng root extract, centella asiatica extract, camellia sinensis leaf extract, centaurea cyanus flower extract, grape seed extract, magnesium ascorbyl phosphate, tocopheryl acetate, fragrance, micronized rose quartz powder, micronized topaz powder, calcium carbonate, mother of pearl powder, methylparaben, propylparaben, ethylparaben, butylparaben, phenoxyethanol.

May contain: mica, iron oxides, carmine, ultramarines, red 7 lake, red 6 lake, red 30 lake, titanium dioxide, bismuth oxychloride.

And swatches on my hand:

As you can see Peach light is much more better for my skin tone and Natural light is too light for me.

1. ana.

April 9, 2010 at 16:19

izleda lepo.. sicer sama kaj dosti ne gledam na sestavine, vendar pleksi steklo na drugem mestu?

April 9, 2010 at 18:29

Pri kozmetiki je veliko odvisno od velikosti delcev. Tudi bleščice so lahko podobnega izvora (pač plastik fantastik), pa se zaradi njihove majhnosti lahko uporabljajo v kozmetiki.

2. Barbara

April 5, 2010 at 01:20

Če jaz prav vem, tegale ne prodajajo več, vsaj tako na tujih spletnih straneh piše. Škoda, ker je super!

3. nihrida

April 1, 2010 at 19:56

Peach ti super paše, natural lahko pa meni podariš! :yes:
    :biggrin: Hecam se… sem dolgo iskala tole čudo, pa sem potem obupala. Jaz bi raje videla swatche na ličkih… =)

• goga

April 1, 2010 at 20:13

Če boš pridna, se mogoče še kaj zmeniva ;)

4. Mamy

April 1, 2010 at 11:23

Peach je čudovit! :wub:

April 1, 2010 at 10:08

Peach je kot narejen zate. :thumb:

• goga

April 1, 2010 at 20:12

Res je ;)
      Gre že proti koncu, tako da moram v lov :)