Halloween manicure: Spider On Your Nail

I know I’m a bit late with my Halloween design. What can I say? Time flies. I can’t believe it’s almost Halloween and after Halloween it’ll be Christmas in no time. :shock: OK, we’re not there yet. Let’s enjoy Halloween first. Yesterday I created a design that I like very much. Spider webs and spider. I admit I’m terribly afraid of spiders, but I can’t imagine Halloween without spider webs and spiders. Fake ones of course! :whistle: Here’s my design …

Halloween 2010: Spider On Your Nail manicure by Maestra

Halloween 2010: Spider On Your Nail

Products I’ve used:

1. Essence – Walk Of Fame (1 coat)
  2. Alessandro – Dusty Purple (sponged)
  3. Jessica – Venus Was Her Name (sponged)
  4. Orly – Love Each Other (1 coat)
  5. Bundle Monster IP BM13 with Essence – Stamp me! Black (spider webs)
  6. Bundle Monster IP BM13 with China Glaze – Hi-Tek (spiders)
  7. Stripe Rite – NPST 38 (blue, red glitter on the tips)
  8. Essence – Matte Top Coat (sponged)

And here is the manicure with my new photo holder that my sweetheart bought me. :wub:

Halloween 2010: Spider On Your Nail manicure by Maestra

Halloween 2010: Spider On Your Nail

What do you think of my Halloween manicure? What will your Halloween manicure be?

OT: My nails are as short as possible. They are not nice to look at but I love how they feel when they are as short as they are now. Yay! :biggrin:

1. Samantha

October 31, 2010 at 13:39

Love it!!

2. nala

October 30, 2010 at 15:59

Manikura mi je noro všeč, dolžina nohtkov pa prav tako!

3. Lyra

October 29, 2010 at 17:49

Manikura je res cool :thumb:   in tudi jaz se bojim pakjov zelo zelo :scared:

October 29, 2010 at 16:00

Jaz se pa žal tako bojim pajkov, da jih niti na noht ne bi dala. Imam pa zelo rada netopirčke, tako da bi samo zamenjala. Lepa manikura! Sicer se pa za Noč čarovnic ne bom kaj posebi pripravljala, itak imam večino časa kaj temnega na sebi, pomp okoli tega uvoženega praznika pa mi ni preveč pri srcu, imam raje pust. :D

5. Lunatica

October 29, 2010 at 13:16

Ovo je predivno :wub: Jako,  jako,  jako mi se sviđa! Super ideja i još bolja izvedba!

6. dgmajnar

October 29, 2010 at 12:13

Čudovito! Mislim, da ti bom ukradla to idejo s pajki in mrežo. :blush: :wub:

• Maestra

October 29, 2010 at 13:11

Hvala! :rose: Me veseli, da si našla idejo. ;)

October 29, 2010 at 10:14

I like. Všeč mi je, ker je tematika čisto Halloween-ska izvedba pa elegantna. :nails:

• Maestra

October 29, 2010 at 13:10

:rose:   Točno to je tudi meni pri tej manikuri všeč. Kombinacija elegance in Halloween-a. :thumb:

8. Camy

October 29, 2010 at 09:50

so pretty!  :flirt:

9. Kaneli

October 29, 2010 at 09:49

Wow, res lepo. :thumb: Jaz sem sklenila, da ta teden nosim OPI Go Goth serijo, ampak sem zaradi pomanjkanja časa sedaj šele na drugem laku (Nevermore)… :silly:

• Maestra

October 29, 2010 at 13:09

Hvala! :rose: Hehehe, teden še ni pri kraju. ;)

10. tina

October 29, 2010 at 09:40

lepii :wub:
    jaz si bom tudi danes naredila ene Halloween nohtke :nails:

• Maestra

October 29, 2010 at 13:08

Komaj čakam, da jih vidim. ;)